Tänään on lauantai ja 30. päivä heinäkuuta. Aamu on ollut aurinkoinen ja asteita on +18, mutta päivällä on luvassa +25 eikä sateita ainakaan seuraavalla viikollakaan.  Pesukone hyrisee ja puhdasta pyykkiä tulee ja aurinko ja tuuli kuivattavat pyykit raikkaiksi ulkona. Mutta maanantaina alkaa jo elokuu ja siitä se syksykin alkaa. Ennusteiden mukaan pitäisi olla hyvin kaunis syksy. No, sehän sopii minulle ja varmasti monille muillekin. Mutta ajatukseni ovat jo aavan meren tuolla puolen, jossa mekin sitten vietämme aikaamme ystäviemme kanssa. Mutta siitä sitten enemmän, kun tulee ajankohtaiseksi. Sirukin on jo iso tyttö ja 9 kuukautta. Niin se aika vaan menee hurjaa vauhtia eteenpäin enkä minä saa mitään aikaseksi. No, on silti ollut aivan ihana kesä kivoine reissuineen. Olisin auton päällä vaikka aina. Poikani oli täällä viikon ja laittoi kaikki neljä tietokonettamme erinomaiseen kuntoon. Nytpä olen oppinut, että ei kannata kaikenlaisia ohjelmia ja kuvia haalia koneelle. No, eihän minulla nyt paljon kuvia ole, vain 30 000! Juupa juu, 30 000 valokuvaa ja muita kuvia! Mutta mitenkäs sieltä sitten löytyy oikea kuva, jota etsin! Eipä se kovin helppoa ole!

Mutta kaksi villatakkia on melkein valmista, sillä aivan pieniä yksityiskohtia vielä puuttuu. No, kyllä minä ne saan talveksi valmiiksi ja ajattelin, että voisin kutoa vielä puuvillalangasta villatakin. Niin, pitäähän niitä villatakkeja ainakin tusina olla! Mutta nyt olen vielä liian väsynyt tekemään mitään. Minulla on parin viikon päästä lääkäri, joten elätän toivetta, että saisin vielä voimani takaisin.

Nyt kuitenkin toivotan teille kaikille oikein ihanaa viikonloppua ja heinäkuun viimeistä viikonloppua! Kesä on mennyt ja syksy saapuu...

1312004983_img-d41d8cd98f00b204e9800998e