Tänään on perjantai ja 9. päivä syyskuuta. Päivä on ollut hyvin harmaa ja pilvinen ja sateinen ja asteita on ollut +14.

Mutta meillä on ajatuksemme pian tulevaa matkaamme ajatellen. Lokakuun lopulla pääsemme hieman lämpimämpään kuin Suomi. Lähdemme sinne muuttolintujen tavoin ja palaamme myös muuttolintujen kera takaisin tänne Suomeen kun kevät koittaa.

Olen kutonut itselleni sukkia, kun pappa kultani osti minulle Novitan Wool lankaa sekä bambu puikot, joilla sitten voin kutoa koneessakin sen 4 tunnin lennon aikana. Toisen sukan aloitin eilen ja kudoin 15 cm ja sitten aloitin toisen sukan, jota olen vasta hieman kutonut. Mutta teen ne aivan ohjeen, Dropsin ohjeen mukaan ja minua onnisti siinäkin, kun Woolin tiheys on aivan sama kuin mallissa käytetty. Teen aivan polveen asti, sillä minulla on useimmat sukat aivan polveen asti kudottuja.

Tässäpä muutama kuva sukistani ja kuviosta, joka on maailman helpoin kuvio:

Tästähän tämä alkoi...

...ja kuviokin onnistuu yli odotusten ja on helppoa...

...ja hieman lähempää kuviota...

...ja Siruhan se tässä taas poseeraa...

...ja Siru lähempää kuvattuna...

...Sirun kauniit silmät...

...ja suloiset viikset ja valkeat hampaat...

...ja vielä suloisen Sirumme lelukoppa, jossa hänen lelujaan, joilla myös leikkii.

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein leppoisaa illan jatkoa ja mukavaa viikonloppua!